Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Agendacommissie

maandag 13 oktober 2025

19:30 - 22:00
Locatie

Kamer 1.05

Voorzitter
P.J.M. Weel
Toelichting

Uitnodiging voor de openbare vergadering van de agendacommissie op maandag 13 oktober 2025.
De vergadering vindt plaats in kamer 1.05 van het Stadhuis van Beverwijk gelegen aan het Stationsplein 48, Beverwijk.

Agendapunten

  1. 1
    Opening en mededelingen.
  2. 2
    Vaststellen agenda.
  3. 3

  4. 4
    Verzoeken tot agendering raadscommissie.
  5. 4.1

    Raadslid Uiterwijk heeft het verzoek voorgedragen voor behandeling in de commissie.
    Dit onderwerp is verwerkt in de concept agenda voor de raadscommissie van 30 oktober 2025.
    NB: het advies van de griffie is geschreven vóór de raadsvergadering van 9 oktober 2025. Voor deze vergadering zijn 2 moties vreemd aangekondigd over het carillon. Mochten één of beide moties worden aangenomen, dan kan dit van invloed zijn op de advisering.

  6. 4.2

    Dit onderwerp is verwerkt in de concept agenda voor de raadscommissie van 13 november 2025

  7. 4.3

    Dit onderwerp is verwerkt in de concept agenda voor de raadscommissie van 13 november 2025

  8. 5
    Verzoeken voor bijeenkomsten.
  9. 5.1

  10. 6

  11. 7

    NB:
    Voorstel is dus om 2 stukken door te schuiven naar de volgende vergadercyclus vanwege de te volle agenda. 
    Vanuit de kant van het college is aangegeven dat dit geen probleem is.

  12. 8

  13. 9

    Voorgesteld wordt om volgens het schema in te delen.

  14. 10
    Evaluatie / werkafspraken commissievergaderingen en expertmeetings.
  15. 11

    Beverwijk, 9 oktober 2025,


    Namens de voorzitter van de agendacommissie,


    M.E. van der Mede


    N.B.: De vergaderstukken zijn te raadplegen via de website van de gemeente Beverwijk: www.beverwijk.nl . Burgers die niet over een Internetaansluiting beschikken, kunnen de stukken telefonisch opvragen bij de raadsgriffie, onder nummer 0251-256256. De stukken worden dan per post nagezonden.